Kategorie článků:
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 14)

Všechno to bořitelství a profesní sočení nechápu, vždyť DN už jsou skoro poslední kulturní list zprostředkovávající dialog mezi odbornou a laickou veřejností.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 13)

Všimli jste si mimochodem, že „noviny“ věnované výtvarnému umění, filmu či literatuře už zanikly, protože se ukázalo, že nejsou lidi ani peníze?
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 12)

Anketní výzvu DN beru jako hozenou rukavici...
ZPRÁVY: Výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky Hudebního divadla v Karlíně

Hlavní město Praha vyhlašuje výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Hudební divadlo v Karlíně se sídlem Křižíkova 283/10, 186 00 Praha 8. Požadované předpoklady: ukončené vysokoškolské vzdělání – magisterský studijní program, případně bakalářský studijní program v souladu s nařízením vlády…
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 11)

Domnívám se, že iDN v rámci té koncepce, kterou z nich odečítám, plní svou veřejnou službu skutečně poctivě. Množství článků, za nimiž je zřetelná a čitelná rozsáhlá redakční práce, je ocenění hodné.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 10)

DN jsou rozhodně potřebným periodikem pro odbornou veřejnost. Možná – což se i částečně děje – by se mohl rozšířit jejich záběr na kulturní dění obecně a na úlohu kultury (např. i dramatickou literaturu apod.).
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 09)

Samozřejmě: Všechno by šlo vždycky dělat lépe. Ale to je asi taková pravda, jako že je Bůh nad námi. Je správné diskutovat o tom, jak by Divadelní noviny, resp. iDN měly vypadat a jestli plní veřejnou službu.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 08)

Vzhledem k notoricky známým skutečnostem, jako je zužování prostoru pro kritickou reflexi divadla (a umění vůbec), je platforma DN/iDN (jíž vnímám jako vzájemně chytře komplementární a nikoli duplicitní) zcela klíčová...
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 07)

Myslím, že jsou důležité – Divadelní noviny.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 06)

Šíře komunikačních a informačních možností je dnes tak široká, až je mnohdy nepřehledná. Divadelní tvorba sestoupila z piedestalu prioritního zájmu veřejnosti, ale nezmizela z něho.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 05)

DN u nás nemají konkurenci a jsou, myslím, pro všechny lidi, kteří se o divadlo zajímají, nezastupitelným zdrojem informací a podnětů.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 04)

Divadelních novin pod vedením Josefa Hermana si upřímně vážím, protože vnímají české divadlo v celém jeho širokém spektru a věnují svou pozornost všem tvůrcům české kultury bez ohledu na jejich právní subjektivitu.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 03)

Divadlo, myšlení o něm a web.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 02)

Divadelní noviny čtu pravidelně, protože mi umožňují sledovat dění na české divadelní scéně v šíři, kterou nikde jinde nenalézám.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 01)

DN i iDN jsou pro mne nenahraditelné, a to i ve své stávající, jistě zdaleka ne ideální podobě. Svým záběrem a společensko-kulturní užitečností naplňují smysl své existence.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 00)

Anketa o podobě Divadelních novin a iDN.
30. MF Divadlo Plzeň: Up & Down (No. 10)

Za UP pokládám maďarskou inscenaci Shaxperova myčka v ulici Kertész z budapešťského divadla Örkényi Színház a za DOWN ostravský Zápas o generála z divadla Komorní scéna Aréna.
30. MF Divadlo Plzeň: Up & Down (No. 9)

Program festivalu byl neobyčejně zajímavý. A dobře složený. Představení spolu vstoupila do dialogu, takže vzniklo obrovské pole pro reflexi.