Kategorie článků:
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 18)
Divadelní noviny mají pro čtenářskou obec divadelních návštěvníků takový význam, jaký význam má vůbec divadlo jako umělecká disciplína zahrnující jak zábavu, tak uměleckou reflexi světa, v němž žijeme.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 17)
Podobný tisk, jako jsou české Divadelní noviny, v Rakousku vůbec neexistuje a až na jeden pokus koncem osmdesátých let po celou dobu mého života tam také neexistoval.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 16)
Nerad na tuto otázku odpovídám, protože občas ten portál sám používám.
Poslední komentáře
- on Zemřela Simona Postlerová Poslední rozloučení se bude konat v úterý 14. květ…
- on Zemřela Simona Postlerová R.I.P.
- on Zemřel Ján Uličiansky Ano, vidím to stejně. Kdo žije s kým a proč se roz…
- on Zemřela Simona Postlerová "To je prima, že se máme..." Smála se, vyprávěla a…
- on Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 508) Paráda! K snímku jsme doplnili informace ještě z d…
- on Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 508) "Neznámý muž" na fotce s Šostakovičem, Mejercholde…
- on REPORTÁŽ: Od kořínků (No. 3) Zdá se, že šlo o velmi působivou performanci. Škod…
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 15)
Divadelky sleduju od jejich vzniku, resp. znovuzrození, kdy nahradily Scénu, která pro mne byla na samém konci osmdesátek (vedle Ateliéru, Melodie, Gramorevue a Kmene/Tvaru) světlem na konci tunelu.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 14)
Všechno to bořitelství a profesní sočení nechápu, vždyť DN už jsou skoro poslední kulturní list zprostředkovávající dialog mezi odbornou a laickou veřejností.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 13)
Všimli jste si mimochodem, že „noviny“ věnované výtvarnému umění, filmu či literatuře už zanikly, protože se ukázalo, že nejsou lidi ani peníze?
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 12)
Anketní výzvu DN beru jako hozenou rukavici...
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 11)
Domnívám se, že iDN v rámci té koncepce, kterou z nich odečítám, plní svou veřejnou službu skutečně poctivě. Množství článků, za nimiž je zřetelná a čitelná rozsáhlá redakční práce, je ocenění hodné.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 10)
DN jsou rozhodně potřebným periodikem pro odbornou veřejnost. Možná – což se i částečně děje – by se mohl rozšířit jejich záběr na kulturní dění obecně a na úlohu kultury (např. i dramatickou literaturu apod.).
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 09)
Samozřejmě: Všechno by šlo vždycky dělat lépe. Ale to je asi taková pravda, jako že je Bůh nad námi. Je správné diskutovat o tom, jak by Divadelní noviny, resp. iDN měly vypadat a jestli plní veřejnou službu.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 08)
Vzhledem k notoricky známým skutečnostem, jako je zužování prostoru pro kritickou reflexi divadla (a umění vůbec), je platforma DN/iDN (jíž vnímám jako vzájemně chytře komplementární a nikoli duplicitní) zcela klíčová...
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 07)
Myslím, že jsou důležité – Divadelní noviny.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 06)
Šíře komunikačních a informačních možností je dnes tak široká, až je mnohdy nepřehledná. Divadelní tvorba sestoupila z piedestalu prioritního zájmu veřejnosti, ale nezmizela z něho.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 05)
DN u nás nemají konkurenci a jsou, myslím, pro všechny lidi, kteří se o divadlo zajímají, nezastupitelným zdrojem informací a podnětů.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 04)
Divadelních novin pod vedením Josefa Hermana si upřímně vážím, protože vnímají české divadlo v celém jeho širokém spektru a věnují svou pozornost všem tvůrcům české kultury bez ohledu na jejich právní subjektivitu.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 03)
Divadlo, myšlení o něm a web.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 02)
Divadelní noviny čtu pravidelně, protože mi umožňují sledovat dění na české divadelní scéně v šíři, kterou nikde jinde nenalézám.