Divadelní noviny Aktuální vydání 13/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

13/2024

ročník 33
25. 6. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Kategorie článků:

    V zajetí barev (No. 3)

    24. července 2024 diskutujte

    Barevný pátek, tedy start druhé půlky letošních Colours of Ostrava, jsem prostě nemohl otevřít jinak než s legendami. Dentální rapsódie pražského souboru Ztracená existence je totiž klenotem, jenž je s námi již bezmála dvacet let, a na dosah tak už má i olbřímí...

    REPORTÁŽ: Cirkusový Montréal (No. 6)

    23. července 2024 diskutujte

    Létem rozpálené ulice centra města i periferie kanadské metropole současného cirkusu již popatnácté přivítaly festival Montréal Complètement Cirque.

    REPORTÁŽ: Setkání mezi nebem a zemí

    15. července 2024 diskutujte

    Třetí festivalový den se festival KoresponDance proměnil k nepoznání.

    Poslední komentáře

    Yosa! Odstartoval tradiční žďárský festival KoresponDance

    13. července 2024 diskutujte

    Napadá vás údernější opening než dunění bubnů?

    Ó Vary, ó Vary (No. 2)

    06. července 2024 diskutujte

    Reportáž o půlnočních filmech uváděných na KVIFF 2024.

    Ó Vary, Ó Vary (No. 1)

    03. července 2024 diskutujte

    Milé čtenářstvo, zdravím Tě u letošních telegrafických zápisků z největšího filmového hodokvasu v našich zemích. Lázeňská metropole tepe čilým cvrkotem i ve svém 58. ročníku!

    Tanec na křižovatkách (No. 9)

    28. června 2024 diskutujte

    36. Mezinárodní festival Tanec Praha včera skončil. Zvláštní ročník... O posledním festivalovém představení Landfall belgické choreografky italského původu Eriky Zueneli.

    REPORTÁŽ: Chvění. Tekutost. Rovnováha. (No. 4)

    27. června 2024 2 komentářů

    Z diváků takových produkcí snad nemohou vyrůst zlí lidé... O čtyřech pondělních a dvou dopoledních úterních festivalových představeních.

    REPORTÁŽ: Chvění. Tekutost. Rovnováha. (No. 3)

    26. června 2024 diskutujte

    Přijel jsem do Hradce v neděli večer na představení portugalského Oidipa a na dva dny převzal štafetu festivalových reportáží.

    REPORTÁŽ: Chvění. Tekutost. Rovnováha. (No. 2)

    24. června 2024 diskutujte

    Festivalová sobota již tradičně patřila Klicperovu divadlu a třem titulům z jeho repertoáru.

    REPORTÁŽ: Chvění. Tekutost. Rovnováha. (No. 1)

    22. června 2024 diskutujte

    V pátek 21. června v Hradci Králové započal 29. ročník Mezinárodního divadelního festivalu Regiony, kulturních bakchanálií, které návštěvníkům každoročně umožňují slavnostně se rozžehnat s končící divadelní sezonou i školním rokem.

    REPORTÁŽ: Pod kůží Ostravy číhá sen (No. 5)

    22. června 2024 diskutujte

    Důležité upozornění: Pozor, tento příspěvek obsahuje ironii, sarkasmus a dokonce hyperbolu!

    Tanec na křižovatkách (No. 6)

    21. června 2024 diskutujte

    A mé levicové srdce plesá... V úterý se na festivalu prezentovala desetičlenná taneční skupina portugalského choreografa Marca da Silva Ferreiry s extatickým projektem Carcass.

    Tanec na křižovatkách (No. 5)

    16. června 2024 diskutujte

    Sobotní večer letošního Tance Praha byl v Ponci věnován třem příběhům z Afriky.

    Tanec na křižovatkách (No. 4)

    11. června 2024 diskutujte

    Šli byste na představení o menopauze?... O projektu islandské tanečnice Lovísy Ósk Gunnarsdóttir When the Bleeding Stops, který byl včera uveden v Divadle Ponec.

    Tanec na křižovatkách (No. 1)

    04. června 2024 diskutujte

    V neděli začal 36. ročník mezinárodního festivalu Tanec Praha oslnivou vizuálně taneční show Encantado brazilské skupiny Lia Rodrigues Companhia de Danças přivezenou z favel Rio de Janeira.

    REPORTÁŽ: Pod kůží Ostravy číhá sen (No. 3)

    03. června 2024 diskutujte

    Nedělní festivalová nabídka odhalila další diametrálně rozdílné tváře letošní Dream factory Ostrava.



    Obsah,