Kategorie článků:
Zaráz 2020 (No. 4)
Po dvou dnech, jež byly na přehlídce Zaráz Městského divadla Zlín a Slováckého divadla Uherské Hradiště věnovány výhradně tuzemským titulům, přišly v závěrečné části východomoravského minifestivalu na program hry zámořské provenience.
Zaráz 2020 (No. 3)
Orient expres Hradiště – Zlín: Na vlnách zločinu! aneb Žebrácká opera podle Havla, Brechta, Weilla i Gaye.
Zaráz 2020 (No. 2)
Druhý den přehlídky Zaráz Městského divadla Zlín a Slováckého divadla Uherské Hradiště se nesl ve znamení současné autorské tvorby.
Poslední komentáře
- on Zemřela Simona Postlerová "To je prima, že se máme..." Smála se, vyprávěla a…
- on Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 508) Paráda! K snímku jsme doplnili informace ještě z d…
- on Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 508) "Neznámý muž" na fotce s Šostakovičem, Mejercholde…
- on REPORTÁŽ: Od kořínků (No. 3) Zdá se, že šlo o velmi působivou performanci. Škod…
- on Zemřel Ján Uličiansky Škoda, že se o tak významných lidech Československ…
- on Robert Jindra, dirigent Miluji Wagnera a především Lohengrina. S Pozdravem…
- on Zemřel Robert Kvaček Takových lidí, kteří mají obrovskou erudici, laska…
Zaráz 2020 (No. 1)
První den přehlídky Zaráz, v níž Městské divadlo Zlín a Slovácké divadlo Uherské Hradiště předkládá výběr ze své tvorby uplynulého roku, nabídl dvě výrazně odlišné inscenace.
Zaráz: Staří musí pryč?
aneb Dvakrát na aktuální témata. Závěrečný den přehlídky divadel Uherského Hradiště a Zlína byl ředitelský.
Zaráz: Hamlet? Mnoho povyku pro nic?
Prostřední den přehlídky Zaráz byl shakespearovský: Městské divadlo Zlín nabídlo Hamleta a Slovácké divadlo Mnoho povyku pro nic. Inscenace vytvořil obdobný tým: shodný je autor hudby, kostýmů, scény, a především režisér Zdeněk Dušek.
Zaráz: Evino nesení kříže u potoka
Inscenace Kříž u potoka Slováckého divadla v Uherském Hradišti podle románu Karoliny Světlé je působivým, protože ve všech svých složkách pevně a soudržně vystavěným dílem.
Zaráz: Zlínsko-bratislavský Masaryk/Štefánik
Inscenace Masaryk/Štefánik obrátila pozornost k bezprostřednímu prologu Československa a předních osobností, jež je vyvolaly v život: Tomáše Garrigua Masaryka a Milana Rastislava Štefánika.