Divadelní noviny Aktuální vydání 13/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

13/2024

ročník 33
25. 6. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Kategorie článků:

    Lenka Dombrovská: Festival pro undergroundové umělce

    18. září 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s kurátorkou festivalu …příští vlna/next wave…

    Petr Tyc: O škole mluvím se všemi

    05. září 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelem Konzervatoře Duncan centre

    Marie Kinsky: Hlavně aby festival neztratil lidskou atmosféru

    27. června 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelkou festivalu KoresponDance

    Poslední komentáře

    Alžběta Nováková: Bylo by škoda nechat maringotku chátrat na zahradě

    27. června 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s režisérkou a herečkou souboru Budenebude kůň

    Hana Mathauserová: Nevzdáme se a budeme trénovat jako nikdy předtím

    13. června 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelkou Divadla D21

    Snář z továrny (No. 4)

    01. června 2022 diskutujte

    Rozhovor s performerkou Ridinou Ahmedovou, která na festival Dream Factory dovezla inscenaci Sádlo.

    Dagmar Kantorková: Technické a produkční profese budeme do statusu umělce prosazovat

    29. května 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor se zakladatelkou Platformy ART GATE

    Snář z továrny (No. 2)

    27. května 2022 diskutujte

    Někde jsem četl, že epizoda Simpsonů musí obsahovat jeden vtip za 20 vteřin. Jinak se divák nudí a přepíná. Dělám divadlo jako Simpsony, říká herec, řežisér a dramatik Tomáš Dianiška.

    Veronika Loulová: Olomoucká opera potřebuje sebevědomí a kontinuitu

    15. května 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s nastupující šéfkou opery

    Martin Baxa: Některé obory zkrátka požadovaly navýšení rozpočtu na úkor jiných oborů

    02. května 2022 Komentáře zakazány

    S ministrem kultury o grantové podpoře festivalů

    Filharmoniště: Vážná hudba se hodí skoro všude

    Na koncertu Filharmoniště pro rodiče s dětmi od 0 do 3 let si můžete poslechnout třeba Mozarta nebo Vivaldiho. Samozřejmě koncept počítá s tím, že vaše děti nebudou celou dobu potichu sedět, říká v rozhovoru Vanda Kofroňová.

    Jiří Srstka: Nemůžeme doufat, že se autorské právo zjednoduší

    19. dubna 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelem DILIA

    Morvarid Ramezani: Čeští divadelníci mezi sebe nepouštějí cizince snadno

    04. dubna 2022 Komentáře zakazány

    Divadelní herečka a režisérka z Íránu Morvarid Ramezani žije už sedm let v České republice. Za tu dobu se naučila česky a v naší zemi získala dokonce trvalý pobyt.

    Eva Blažíčková: Vzdělávání by mělo obzory dětí rozšiřovat

    04. dubna 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s taneční pedagožkou

    Tejnorová: Slova a kamera jsou novým typem zbraní

    28. března 2022 diskutujte

    Na konci března bude v prostorách Jatek 78 uvedena derniéra unikátního projektu Putinovi agenti, který se věnuje infiltraci ruských zvědů do českého prostředí. Za vznikem stojí divadelní režisérka Petra Tejnorová a investigativní novinář Ondřej Kundra.

    Barbora-Anna Lebánková: Neznamená, že co není vidět, neexistuje

    21. března 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor se studentskou koordinátorkou festivalu

    Janek & Natálka: Náš divadelní Top Gear

    13. března 2022 diskutujte

    Nejraději bychom oslavili diváky, které divadlo zase tak moc nezajímá a pomohli jim najít typ divadla přímo pro ně, který je přesvědčí, že má cenu to se zábavou v podobě návštěvy divadla zkusit, říkají tvůrci divadelního YT kanálu Janek & Natálka.



    Obsah,