Divadelní noviny Aktuální vydání 12/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

12/2024

ročník 33
11. 6. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Kategorie článků:

    Jakub Čermák: Jsem taková Marta Goebbelsová české alternativní scény

    Jakub Čermák: Jsem taková Marta Goebbelsová české alternativní scény
    07. června 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor s nastupujícím šéfem jihočeské činohry

    Není žádné Jinde, žádné Pryč, vše je Zde aneb O půlstoletí HaDivadla

    27. května 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor s Ivanem Burajem a Annou Stránskou

    Miroslav Oščatka: CED je jedinečný endemit

    27. května 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor s bývalým ředitelem Centra experimentálního divadla (CED) v Brně

    Poslední komentáře

    Martina Schlegelová, Anna Hořejší: Jižní Svéráz nabere významný mezinárodní rozměr

    Martina Schlegelová, Anna Hořejší: Jižní Svéráz nabere významný mezinárodní rozměr
    14. května 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelkou Jihočeského divadla Martinou Schlegelovou a kreativní ředitelkou EHMK České Budějovice Annou Hořejší

    PER BOYE HANSEN: Pokud přestanete riskovat, opera zemře

    29. dubna 2024 Komentáře zakazány

    Na začátku dubna skončil čtyřletý projekt Národního divadla nazvaný Musica non grata, prezentující tvorbu skladatelů, kteří byli důležití pro hudební život meziválečného Československa a od třicátých let 20. století pronásledováni nacistickým režimem z důvodů...

    Jan Klusák: Nejen o seismografech duše

    29. dubna 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor s jubilujícím skladatelem

    Jan Búrik: Jsem týmový hráč

    15. dubna 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor s novým ředitelem CEDu

    Michal Zetel: Chceme nejmladšímu publiku nabídnout kompletní škálu žánrů a divadelních druhů

    01. dubna 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor s uměleckým šéfem Horáckého divadla Jihlava

    Tereza Marečková, Miloslav König: Myšlenka zdravého konce převážila

    Tereza Marečková, Miloslav König: Myšlenka zdravého konce převážila
    17. března 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor se šéfem a s dramaturgyní Divadelní společnosti Masopust

    Julie Martinková a Anna Horáková: Co vlastně prožívá divák?

    03. března 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelkami festivalu FAMUFEST

    Adriana Světlíková: Všechny naše aktivity podporují kulturní obec

    19. února 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelkou Malé inventury a Nové sítě

    Petr Michálek: Vstávám brzy ráno

    04. února 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor se zakladatelem divadla Kam jdeš?

    Geneviève Pelletier: Divadlo je pro mě politickým aktem

    23. ledna 2024 Komentáře zakazány

    Herečka, režisérka, ředitelka nejstaršího kanadského divadla Cercle Molière ve Winnipegu, bývalá předsedkyně Mezinárodní komise pro frankofonní divadlo a výrazná osobnost současného frankofonního divadla ve všech jeho barvách a rozličnostech.

    Vojtěch Nejedlý: Orientujeme se na živé umění

    23. ledna 2024 diskutujte

    Rozhovor s vedoucím Tvůrčího domu Elišky Peškové

    Jiří Hajdyla: Dětského diváka chceme pozvat do světa dospělých

    09. ledna 2024 Komentáře zakazány

    Rozhovor s uměleckým šéfem

    Nina Raine: Do hry vždy dávám kus banálního života

    27. prosince 2023 Komentáře zakazány

    Britská dramatička Nina Raine má za sebou slušnou kariéru, spolupráci s režiséry věhlasných jmen a na kontě několik původních her. Shodou okolností se právě letos na pražských scénách objevily hned dvě nejnovější.

    Ondřej Hrab: Archa je především myšlenka

    Ondřej Hrab: Archa je především myšlenka
    27. prosince 2023 diskutujte

    Rozhovor s končícím ředitelem Divadla Archa v Praze



    Obsah,