Kategorie článků:
Tereza Marečková, Miloslav König: Myšlenka zdravého konce převážila
Rozhovor se šéfem a s dramaturgyní Divadelní společnosti Masopust
Julie Martinková a Anna Horáková: Co vlastně prožívá divák?
Rozhovor s ředitelkami festivalu FAMUFEST
Adriana Světlíková: Všechny naše aktivity podporují kulturní obec
Rozhovor s ředitelkou Malé inventury a Nové sítě
Výběrové řízení na ředitele/ředitelku Činoherního studia
Statutární město Ústí nad Labem vyhlašuje výběrové řízení na obsazení vedoucího pracovního místa ředitele/ředitelky Činoherního studia města Ústí nad Labem, příspěvkové organizace.
Poslední komentáře
- on David Cysař: Rekonstruovali jsme vilu i rodinnou historii Moc děkuji, vaší vilu jsem navštívila u příležitos…
- on Ryby, chyby? No, já bych si dovolil oběma komentářovým detailní…
- on Ostrava se Smetanou (V) Díky
- on Všechny opery Bedřicha Smetany Existují všechny Smetanovy opery na různých nahráv…
- on Ostrava se Smetanou (V) Omlouvám se za zdržení, samozřejmě bude. Šesté pok…
- on Vize divaadla 2024 (No. 1) Naivní aktivita a produkce, v které není téměř nic…
- on Ostrava se Smetanou (V) Bude reflexe Libuše a dalšího chybějícího?
Petr Michálek: Vstávám brzy ráno
Rozhovor se zakladatelem divadla Kam jdeš?
Geneviève Pelletier: Divadlo je pro mě politickým aktem
Herečka, režisérka, ředitelka nejstaršího kanadského divadla Cercle Molière ve Winnipegu, bývalá předsedkyně Mezinárodní komise pro frankofonní divadlo a výrazná osobnost současného frankofonního divadla ve všech jeho barvách a rozličnostech.
Vojtěch Nejedlý: Orientujeme se na živé umění
Rozhovor s vedoucím Tvůrčího domu Elišky Peškové
Jiří Hajdyla: Dětského diváka chceme pozvat do světa dospělých
Rozhovor s uměleckým šéfem
Nina Raine: Do hry vždy dávám kus banálního života
Britská dramatička Nina Raine má za sebou slušnou kariéru, spolupráci s režiséry věhlasných jmen a na kontě několik původních her. Shodou okolností se právě letos na pražských scénách objevily hned dvě nejnovější.
Ondřej Hrab: Archa je především myšlenka
Rozhovor s končícím ředitelem Divadla Archa v Praze
Antonín Schneider: Dům tanečního umění je krizové centrum tanečního divadla
Rozhovor s předsedou Správní rady Tanečního centra Praha
Martin Zavadil: Naším cílem je co nejčastěji divadlem překřížit lidem cestu
Rozhovor s ředitelem Dramoxu
Martin Baxa: Jednoduché cesty prostě neexistují
Rozhovor s ministrem kultury
Petr Kazík: Musíme situaci zklidnit a stabilizovat
Rozhovor s ředitelem Slezského divadla
Jiří Dokoupil: Kultura je opět zbytná
Rozhovor s předsedou Unie orchestrálních hudebníků
Libor Vodička: Teatrologická společnost musí komunikovat a sdružovat
Rozhovor s předsedou Teatrologické společnosti
Tereza Agelová: Obyčejně se potkat v hledišti s diváky různých věkových kategorií
Rozhovor s dramaturgyní festivalu
Magdalena Müllerová: Co je udržitelné, má trvalejší hodnotu
Rozhovor s vedoucí Kanceláře Kreativní Evropa Kultura