Divadelní noviny Aktuální vydání 4/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

4/2024

ročník 33
20. 2. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Kategorie článků:

    Zviditelnit, co není vidět

    11. prosince 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s režisérkou Eliškou Říhovou

    Mělo se za to, že lidé z kulturních center nemají rádi vlaky

    Mělo se za to, že lidé z kulturních center nemají rádi vlaky
    30. listopadu 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s dramaturgem činohry NDM v Ostravě Norbertem Závodským

    Miroslav Oščatka: Naší snahou a přáním je setkávat lidi

    14. listopadu 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelem Centra experimentálního divadla v Brně

    Výběrové řízení na ředitele/ředitelku Činoherního studia

    Statutární město Ústí nad Labem vyhlašuje výběrové řízení na obsazení vedoucího pracovního místa ředitele/ředitelky Činoherního studia města Ústí nad Labem, příspěvkové organizace.

    Poslední komentáře

    Jiří Heřman: Kam kráčíš, člověče

    31. října 2022 Komentáře zakazány

    S ředitelem festivalu Janáček Brno

    Michal Lang: Divadlo musí mít ambici ovlivňovat společnost

    16. října 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelem festivalu Palm Off Fest

    Pavel Štorek: Chceme představit něco umělecky i lidsky mimořádného

    03. října 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s dramaturgem festivalu 4+4 dny v pohybu

    Lenka Dombrovská: Festival pro undergroundové umělce

    18. září 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s kurátorkou festivalu …příští vlna/next wave…

    Petr Tyc: O škole mluvím se všemi

    05. září 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelem Konzervatoře Duncan centre

    Marie Kinsky: Hlavně aby festival neztratil lidskou atmosféru

    27. června 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelkou festivalu KoresponDance

    Alžběta Nováková: Bylo by škoda nechat maringotku chátrat na zahradě

    27. června 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s režisérkou a herečkou souboru Budenebude kůň

    Hana Mathauserová: Nevzdáme se a budeme trénovat jako nikdy předtím

    13. června 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s ředitelkou Divadla D21

    Snář z továrny (No. 4)

    01. června 2022 diskutujte

    Rozhovor s performerkou Ridinou Ahmedovou, která na festival Dream Factory dovezla inscenaci Sádlo.

    Dagmar Kantorková: Technické a produkční profese budeme do statusu umělce prosazovat

    29. května 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor se zakladatelkou Platformy ART GATE

    Snář z továrny (No. 2)

    27. května 2022 diskutujte

    Někde jsem četl, že epizoda Simpsonů musí obsahovat jeden vtip za 20 vteřin. Jinak se divák nudí a přepíná. Dělám divadlo jako Simpsony, říká herec, řežisér a dramatik Tomáš Dianiška.

    Veronika Loulová: Olomoucká opera potřebuje sebevědomí a kontinuitu

    15. května 2022 Komentáře zakazány

    Rozhovor s nastupující šéfkou opery

    Martin Baxa: Některé obory zkrátka požadovaly navýšení rozpočtu na úkor jiných oborů

    02. května 2022 Komentáře zakazány

    S ministrem kultury o grantové podpoře festivalů

    Filharmoniště: Vážná hudba se hodí skoro všude

    Na koncertu Filharmoniště pro rodiče s dětmi od 0 do 3 let si můžete poslechnout třeba Mozarta nebo Vivaldiho. Samozřejmě koncept počítá s tím, že vaše děti nebudou celou dobu potichu sedět, říká v rozhovoru Vanda Kofroňová.



    Obsah,