Kategorie článků:
Flora novosvětská (No. 5)

Sobotní program Divadelní Flory ovládly emoce. Oscilovaly na škále mezi soukromým a politickým, introspekcí a expresí, tichým prožíváním ve veřejné samotě a hlučným běsněním davů.
Flora novosvětská (No. 2)

Zoufalá prázdnota a zoufalství z prázdnoty jsou ústředními tématy této inscenace... Jediným středečním představením na festivalu dosud neuvedené inscenace byly Tři sestry Slovenského komorného divadla Martin v režii Mariána Amslera.
Galavečer festivalu Mezinárodní týdny tance 2022

V neděli 24. dubna 2022 proběhl v Divadle na Vinohradech galavečer festivalu Mezinárodní týdny tance 2022.
ZPRÁVY: Výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky Hudebního divadla v Karlíně

Hlavní město Praha vyhlašuje výběrové řízení na funkci ředitele/ředitelky příspěvkové organizace Hudební divadlo v Karlíně se sídlem Křižíkova 283/10, 186 00 Praha 8. Požadované předpoklady: ukončené vysokoškolské vzdělání – magisterský studijní program, případně bakalářský studijní program v souladu s nařízením vlády…
Setkáním sláva! (No. 5)

Letošní festivalový maraton brněnského Encounteru se pro mne završil v sobotním odpoledni ve Studiu Marta vítanou společností studentů Univerzity Hudebních a performativních umění z rakouského Štýrského Hradce.
Kronika jednoho přerodu (No. 1)

Festival Radosti, díl první: Jakpak je dnes u nás doma?
Viděno sedmnácti (No. 7)

Nikdy pro mě nebylo obtížnější odpoutat se od vnějšího světa a veškerou svou pozornost směřovat k právě zakoušenému estetickému prožitku.
Viděno sedmnácti (No. 5)

Šestý festivalový den byl doslova zalitý sluncem, což jistě ocenili zejména účastníci průzkumné cesty po pravém břehu Vltavy pořádané v rámci speciální programové sekce nazvané Arts service & Networking.
Viděno sedmnácti (No. 4)

Ridina Ahmedová se v divadelním prostředí etablovala jako autorka hudby především tanečních a pohybových inscenací, svojí osobitou performancí ale navázala na tvorbu na jiné platformě.
Viděno sedmnácti (No. 3)

Reportáž z pondělního dne festivalu Malá inventura.
Viděno sedmnácti (No. 2)

Výběr z nedělního festivalového programu pro mě byl náročný, vždyť se hrálo osm představení a bez obraceče času šla stihnout jen dvě. Vybrala jsem dvě inscenace, které k sobě mají mnohým blízko.
Video střípky z Divadelní Flory (No. 7)

Inscenace režisérů Háby a Krobota ve videozpravodaji číslo 7.
Otrlcova halloweenská sláva (No. 2)

Nedělní filmově otrlé hody byly ve svém objemu poloviční, výživné pak podobně jako sobotní nášup. Aeru zavládl Haloween v krystalicky čisté svůdnosti. Děti nedorazily, zážitky ano!
Otrlcova halloweenská sláva (No. 1)

Orgie záměrně pokleslého vkusu jsou zpátky v plné síle! Z Festivalu otrlého diváka přináší sérii reportáží Petr KlariN Klár.
AUFgeschlossen (No. 5)

"Našim genům je naše existence fuk. Traumata otce nemáš zapsaná v genech." O inscenaci Ptáci Schauspiel Köln píše v denním zpravodajství z PDFNJ Veronika Boušová.
Podzimní malostranský okraj (No. 2)

Místo května to je listopad, nicméně Prague Fringe žije. Absurdita dneška, kafkovská bezútěšná (ne)komunikace, to jsou hlavní témata sólového představení The Sensemaker švýcarské tanečnice a performerky Elsy Couvreur.
Palm Off Fest 2021 (No. 4)

Režisérka Viera Dubačová vychází v inscenaci Antikvariát z novely Ľuby Lesné, v níž je celá historie vyprávěna skrze vzpomínky Lýdie Piovarcsyové – Steinerové, jejíž otec byl ve čtyřicátých letech původním majitelem antikvariátu.
Foto střípky z Divadelní Flory (No. 3)

Německou inscenaci Tísnivé údolí s robotem v hlavní roli, současný evropský tanec, hostování Studia Hrdinů nebo koncerty německých hudebníků - to vše a mnohem více ještě do prosince nabídne 24. ročník festivalu Divadelní Flora.