Kategorie článků:
Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 407)
Co to bylo? Protest, nebo propagace turistiky? Nebo snad chvála volné lásky? Aneb Mudrování nad zážitkovou přednáškou Ráj ve sklepení divadla paní Husy.
Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 403)
Jen nevím, zda to byla ještě erotika, nebo již porno aneb Mudrování nad šíleným Hráčem dle Dostojevského v Huse.
Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 402)
Je manželství ženy s mužem vůbec ještě reálnou záležitostí? aneb Mudrování nad představením Divadelní platformy 6-16 Correspondence ve sklepení paní Husy.
Poslední komentáře
- on REPORTÁŽ: Od kořínků (No. 1) Projekt Martiny Hajdyly Lacové, je odvážným vstupe…
- on Zemřela Hana Brejchová Tento údaj již na wikipedii není, původně ho tam p…
- on Zemřela Hana Brejchová Pane Shejbale, reagovali jsme na uvedení tohoto da…
- on Zemřela Hana Brejchová Hana Brejchová nezemřela 22. 4., ale před několika…
- on Radek Melša: Nacházet klid, milovat a přitom vášnivě hořet zajímavý týpek
- on Postřehy Divadla Kámen (No. 28) Mnohému z uvedeného (v článku i komentáři) rozumím…
- on Zemřel Miroslav Švejda R.I.P.
Jedna velká kapitola skončila
Vzpomínka na Niku Brettschneiderovou – českou emigrantku, chartistku, herečku, režisérku, vedoucí ateliéru herecké výchovy na JAMU, a především s manželem Ludvíkem Kavínem spoluzakladatelku vídeňského Theateru Brett.
Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 385)
Dostalo se mi požehnaného daru. Viděl jsem poprázdninové uvedení inscenace hry Petera Schaffera Amadeus, tj. Milovaný Bohem v režii Vladimíra Morávka. Aneb Mudrování nad mistrovským Amadeem Paní Husy.
Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 383)
Pozor, i ve snu jste sledováni. Máme pod kontrolou vše... Aneb Mudrování nad Kafkovou Amerikou v Huse na provázku.
Opravdu: Oh! Jaká podívaná!
10/2013 Uvařil jsem si tuhle kaši, zvanou „proti“, sám – tím, že jsem před paní redaktorkou neprozřetelně vyřkl své výhrady. Čapky mám rád (zvláště toho jednoho), Morávka mám rád (a s výjimkou Cirkusu Havel jsem ochotný lámat kopí za všechno ostatní).
Labyrint hmyzu a ráj divadla
10/2013 Dnes se s ctěným panem profesorem snažíme poukázat na rozdílnost nejen pohledů na umění a divadelních zážitků, ale i jinakost jednotlivých představení.
Matěj Dadák: Herec má být tlustý, nebo štíhlý, nic mezi
Matěj Dadák dlouhá léta klamal tělem. Z inscenací Činoherního klubu jsem si jej uložil do paměti jako typ dobrosrdečného, maličko zpomaleného medvěda, možného ideálního představitele Švejka.