Kategorie článků:
Analýzy a vize světa 2023 (No. 5)
Stud spojuje dívku z oné doby se ženou, která toto píše právě teď... Půdní Studio Palm Off hostilo v rámci letošního PDFNJ dva večery po sobě komorní monodrama Stud z produkce vídeňského Volkstheateru.
Analýzy a vize světa 2023 (No. 4)
Byla to do detailu propracovaná, famózní inscenace vyžadující vyspělého diváka... O sobotním představení Berliner Ensemble Venku přede dveřmi /Draussen vor der Tür/ v Divadle na Vinohradech.
Analýzy a vize světa 2023 (No. 3)
Nebývá festivalovým zvykem, aby uvedl neněmeckojazyčnou hru, a to dokonce na velkém jevišti Divadla na Vinohradech... O včerejším představení hry Pavla Kohouta Sex v podání Ochotnického spolku ŽUMPA z Nučic v rámci letošního PDFNJ.
Poslední komentáře
- on REPORTÁŽ: Od kořínků (No. 1) Projekt Martiny Hajdyly Lacové, je odvážným vstupe…
- on Zemřela Hana Brejchová Tento údaj již na wikipedii není, původně ho tam p…
- on Zemřela Hana Brejchová Pane Shejbale, reagovali jsme na uvedení tohoto da…
- on Zemřela Hana Brejchová Hana Brejchová nezemřela 22. 4., ale před několika…
- on Radek Melša: Nacházet klid, milovat a přitom vášnivě hořet zajímavý týpek
- on Postřehy Divadla Kámen (No. 28) Mnohému z uvedeného (v článku i komentáři) rozumím…
- on Zemřel Miroslav Švejda R.I.P.
Analýzy a vize světa 2023 (No. 2)
Prázdnota pohybu, prázdnota slov... V sobotu začal v Divadle Archa 28. ročník Pražského divadelního festivalu německého jazyka. A to tak trochu - formou i obsahem - futuristickou inscenací Doughnuts hamburského Thalia Theater.
Analýzy a vize světa 2023 (No. 1)
Včera začal 28. ročník Pražského divadelního festivalu německého jazyka. Vracíme se k jeho prologu, transmediální revue Ophelia´s Got Talent z repertoáru berlínské Volksbühne, který se odehrál 21. října ve vídeňském Volkstheateru.
4+4 = 4×7 (No. 6)
Do komorně snových krajin se zahalil páteční program festivalu situovaný do Divadla Archa... O doku-performanci László Göndöra Living the Dream with Grandma a o zvukově-výtvarných performancích Martina Messiera Elusive Matter + Field.
4+4 = 4×7 (No. 5)
Středa byla - poprvé za éru festivalu - volným dnem. Program tedy pokračoval ve čtvrtek 12. října... O divadelní instalaci skupiny tYhle 4*8+Y≠? a performanci skupiny Wariot Ideal Původní les aneb Kdo teď bude roznášet mor?
4+4 = 4×7 (No. 4)
Hostkou festivalu v pondělí 9. října byla palestinská tanečnice, choreografka a herečka Samaa Wakim. V Divadle Ponec představila svou sólovou produkci Losing It, ve které vystupuje spolu s hudebnicí Samar Haddad King.
4+4 = 4×7 (No. 3)
Neděle 8. října byla programově nejintenzivnějším dnem letošního ročníku... O performancích Love Bombing pražského Kolektivu Nesladim a extatické BodyBodyBodyBody z Belgie.
4+4 = 4×7 (No. 2)
V sobotu měla v Ponci premiéru solo performance Terezy Ondrové GEO, jež vznikla v rámci tvůrčí platformy Temporary Collective.
4+4 = 4×7 (No. 1)
Úvodní produkcí festivalu byla mystifikační pseudodokumentární performance vlámského (belgického) uskupení Berlin... V pátek začal 28. ročník festivalu 4+4 dny v pohybu. Zahajujeme denní zpravodajství.
Odezvy Divadelní Nitry (No. 2)
Sobotní program DN byl částečně pošramocen počínajícím nečasem, jenž organizátory donutil přesunout či dokonce zrušit některé venkovní akce...
…Tři tečky… (No. 9)
Desetikilometrová toulka otevřenou krajinou se jmenovala Úmrlčí cesty Stříbrnoskalicka... O poslední akci pražské části letošní ...příští vlny/next wave...
…Tři tečky… (No. 8)
Vykloubená naučná projížďka popůlnočním metrem se zmateným průvodcem... O walking performanci Krutého krtka nazvané Paláce pro lidi.
…Tři tečky… (No. 6)
Loutky vs. figurky... O včerejších produkcích na piazzetě Národního divadla.
…Tři tečky… (No. 5)
Kafkárna a fotostrobický divadelní archiv.
…Tři tečky… (No. 4)
Sólo pro jednoho velmi trpělivého psa.