Kategorie článků:
Pod rouškou Plzně (No. 3)
Začít třetí den festivalu představením O hodině navíc aneb Potlach v Hustníku je příjemné. Typická inscenace Naivního divadla, která přesně zapadla do prostředí Alfy.
Mudrování (nejen) nad divadlem (No. 532)
Zůstal jsem s ústy dokořán aneb Mudrování nad brněnským uvedením inscenace Divadla Petra Bezruče Transky, body, vteřiny.
Ostravský nájezd na Prahu (No. 1)
Divadlo Petra Bezruče uvedlo v rámci festivalu Ostrava v Praze inscenaci nové hry Tomáše Dianišky Transky, body, vteřiny, která otevírá téma stereotypů a nenávisti vůči menšinám.
Výběrové řízení na ředitele/ředitelku Činoherního studia
Statutární město Ústí nad Labem vyhlašuje výběrové řízení na obsazení vedoucího pracovního místa ředitele/ředitelky Činoherního studia města Ústí nad Labem, příspěvkové organizace.
Poslední komentáře
- on Ředitelem CEDu bude Jan Búrik Panu Búrikovi blahopřeju a jsem zvědav, jak si s C…
- on Kdo a s čím se uchází o vedení brněnského CEDu Koncepce naleznete zde: Jan Búrik: https://www.brn…
- on Ostrava se Smetanou (VII) Omlouvám se, opraveno. To je tak, když doháníte te…
- on Ostrava se Smetanou (VII) Michálkova dcera Katuška, prosím - ne Hedvika...
- on Zemřel Vlastimil Marek Knižku pána Vlastimila Nová doba porodni som prečí…
- on Výběrové řízení na ředitele CEDu Výběrové řízení na ředitele vypisuje ten, kdo je k…
- on Autorka mezi realitou a divadlem Opravdu skvělé divadlo. Nenechá diváka vydechnout,…
Hrdinové jako my (No. 3)
V neděli návštěvníkům Palm Off Festu představilo svou druhou produkci pořadatelské Divadlo pod Palmovkou – tentokrát v podkrovním sále Studia PalmOFF v podání souboru F. X. Kalby, tvořeném herci DpP a jejich přáteli.
Fragmenty z Hradce 2019 (No. 6)
Sprint s časem má vždy pouze jednoho vítěze. A člověk to není. Budiž mi proto omluvou, že se s poslední reflexí vracím k 25. ročníku DER až ve chvíli, kdy se stal uzavřenou historií.
Zápisy ze zlínských setkávání 2019 (No. 6)
Tvůrčí symbiózu Tomáše Dianišky a Divadla Petra Bezruče provázela z mé strany nemalá očekávání. Výsledek společného řádění je bohužel v podobě, v jaké byl v pátek prezentován na festivalu Setkání Stretnutie, projektem značně rozporuplným.
Česko-slovenské mosty 2019 (No. 2)
Tomáš Dianiška vytřel zrak všem, kteří se skepticky domnívají, že ze svérázné příručky Tomáše Baránka s přímočarým názvem Jak sbalit ženu se víc než pochybná řachanda vytlouci nedá.
Tomáš Dianiška: Necítím se být dospělý
Do Ostravy vstupuje herec, dramatik a režisér Tomáš Dianiška a do Komorní scény Aréna přináší žánr sitcomu. V sobotu 27. října zde uvede hru slovenského dramatika Viliama Klimáčka Komiks.