Kategorie článků:
O svobodě od něčeho a o svobodě k něčemu
Začátek října bude ve městech nad Olší, v Českém Těšíně a Cieszyně, tradičně patřit všem podobám divadla. 32. ročník Mezinárodního divadelního festivalu Bez hranic/Bez Granic se koná od 1. do 8. října.
V Těšíně bez hranic (No. 6)
Závěrečné resumé: Těšínský festival Bez hranic je mimořádnou kulturní perlou, jež nesmí stát stranou zájmu publika, odborné veřejnosti ani donátorů. Je dramaturgicky pestrý, organizačně přívětivý, a mimořádných počinů pln.
V Těšíně bez hranic (No. 5)
Upřímně se omlouvám za prodlevu v přívalu nových dílů, počítačový crash mi vystavil cca desetidenní stopku v psaní. Skvělý nový stroj je nicméně již ku práci připraven, a tak není důvod nepokračovat. Tedy bryskně k dílu!
Výběrové řízení na ředitele/ředitelku Činoherního studia
Statutární město Ústí nad Labem vyhlašuje výběrové řízení na obsazení vedoucího pracovního místa ředitele/ředitelky Činoherního studia města Ústí nad Labem, příspěvkové organizace.
Poslední komentáře
- on Ředitelem CEDu bude Jan Búrik Panu Búrikovi blahopřeju a jsem zvědav, jak si s C…
- on Kdo a s čím se uchází o vedení brněnského CEDu Koncepce naleznete zde: Jan Búrik: https://www.brn…
- on Ostrava se Smetanou (VII) Omlouvám se, opraveno. To je tak, když doháníte te…
- on Ostrava se Smetanou (VII) Michálkova dcera Katuška, prosím - ne Hedvika...
- on Zemřel Vlastimil Marek Knižku pána Vlastimila Nová doba porodni som prečí…
- on Výběrové řízení na ředitele CEDu Výběrové řízení na ředitele vypisuje ten, kdo je k…
- on Autorka mezi realitou a divadlem Opravdu skvělé divadlo. Nenechá diváka vydechnout,…
V Těšíně bez hranic (No. 4)
Čtvrteční den mi odkryl další z mnoha odstínů pestrosti těšínské festivalové dramaturgie. Startovním počinem se v polském Národním domě stal poetický večer zaslíbený tvorbě jedné z ikon třicetileté historie festivalu.
V Těšíně bez hranic (No. 3)
Třetí díl těšínského seriálu shrne program hned dvojice festivalových dní, neboť díky úterní termínové kolizi a středečnímu zrušenému představení Husy na provázku se můj harmonogram rázem smrsknul na pouhé inscenační duo.
V Těšíně bez hranic (No. 2)
Z dvojice souběžně běžících událostí jsem upřednostnil dění v polském Národním domě, který ovládl Teatr Polski w Podziemiu se svěží i rozervanou scénickou adaptaci Rudišovy Národní třídy, následně pak inscenaci Tesla MDP.
V Těšíně bez hranic (No. 1)
Mé putování po divadelních festivalech Slezska, Moravy i Čech i s podzimem ledva zrozeným pokračuje, a pražský Zlomvaz střídá těšínská perla Bez hranic, jejíž mnohá kouzla ochutnávám v jeho letos jubilejní třicetileté historii vůbec poprvé.