Divadelní noviny Aktuální vydání 9/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

9/2024

ročník 33
30. 4. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Kategorie článků:

    Malí velcí filharmonici

    09. února 2024 diskutujte

    Ve Zlínském kraji vzniká devadesátičlenný orchestr. V projektu Malí velcí filharmonici usednou vedle profesionálů i vybraní žáci ZUŠ.

    Živý Zlín zavítá i do kina

    09. ledna 2024 diskutujte

    Na zlínském zámku loni vzniklo pod hlavičkou kulturní příspěvkové organizace Živý Zlín přes 150 akcí, komorními koncerty počínaje a náročnými několikadenními projekty konče.

    Secesní mistr Alfons Mucha ve Zlíně

    03. ledna 2024 diskutujte

    Návštěvníci spatří slavné divadelní plakáty a litografie Alfonse Muchy – mezi nimi i více než dvoumetrový plakát Gismonda, který umělec vytvořil pro svou múzu, francouzskou herečku Sarah Bernhardt, nebo slavný plakát Hamlet z roku 1899.

    Poslední komentáře

    Zlínské divadlo svítí růžově

    13. října 2023 diskutujte

    Všechny ženy, které si zakoupí vstupenku na říjnové reprízy úspěšných muzikálových titulů Ženy na pokraji nervového zhroucení a Donaha!, obdrží zcela zdarma další vstupenku, kterou mohou věnovat komukoliv.

    Zemřel Miroslav Řepa

    09. června 2023 1 komentář

    (24. 2. 1930 Pardubice – 7. 6. 2023 Praha) Architekt, autor (se svým otcem Karlem Řepou) projektu budovy Městského divadla ve Zlíně. Podílel se na rekonstrukcích Smetanova (dnes Státní opera), Tylova (dnes Stavovské) a Národního divadla.

    Rozpoznat ve válce lidskou tvář

    17. března 2022 diskutujte

    Na jevišti, jež díky podobě dlouhého mola vsunutého mezi řady sedadel umožňuje bezprostřední kontakt s diváky, hrají o silné historické zkušenosti, která se jim i lidem v hledišti prolamuje do žité současnosti.



    Obsah,