Kategorie článků:
Divadelní glosy (nejen) z Plzně (No. 32)
Satirické látky Carla Gozziho o hypochondrickém princi odsouzeném čarodějkou Fatou Morganou k lásce ke třem pomerančům, z nichž se nakonec vyklubou tři princezny, se v pražském Národním divadle chopila nová umělecká generace.
Čelákovické glosy (No. 50)
Takřka po šedesáti letech pražské Národní divadlo opět nastudovalo Prokofjevovu operu Láska ke třem pomerančům. Inscenace by měla/mohla přitáhnout i nové operní publikum, premiéra ovšem nebyla vyprodaná...
Kritické teze Josefa Hermana (No. 6/2019): Láska ke třem pomerančům – Opera ND
Opera Národního divadla uvedla operu Sergeje Prokofjeva Láska ke třem pomerančům.
Poslední komentáře
- on Propadnout se do duše No jo, rovných 15 let, máte pravdu. Ale chtěl jsem…
- on Jak se přivlastňují kulty Příšerný žvást. Který je o jediném - o přivlastněn…
- on Propadnout se do duše Zjevnou skutečnost, že jedním z podstatných inspir…
- on Postřehy Divadla Kámen (No. 28) Jelikož jsem o inscenaci psal, viděl ji dvakrát a…
- on Zemřel Aleš Fuchs Odpočívej v pokoji, otče! Pokračuji v umělecké ces…
- on REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 6) Inscenace měla výraznou jevištní poetiku, jíž obět…
- on REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 2) Děkujeme za upozornění. Chyby jsme opravili, infor…