Kategorie článků:
Analýzy a vize světa 2023 (No. 7)
Dilema jak z novozákonních evangelií mi evokovala inscenace Dějiny násilí berlínské Schaubühne am Lehniner Platz v režii Thomase Ostermeiera, kterou o víkendu uvedl PDFNJ v divadelním sále Centra současného umění DOX+.
Bezmocná angažovanost (proti)
21/2017 Nic proti doku-divadlu, divadlu angažovanému, divadlu na hranici divadelnosti. Je lákavé hranice překračovat, experimentovat, zkoušet meze trpělivosti, meze estetického cítění diváka.
Samopal versus smích dětí (pro)
21/2017 Soucit. Příběh kulometu je v podstatě divadelní esej vytvořený na základě znalostí fungování současného humanitárního byznysu a vůbec existence humanitárních organizací pracujících v zemích postižených válkami, genocidou a emigrantskou vlnou.
Poslední komentáře
- on REPORTÁŽ: Od kořínků (No. 1) Projekt Martiny Hajdyly Lacové je odvážným vstupem…
- on Zemřela Hana Brejchová Tento údaj již na wikipedii není, původně ho tam p…
- on Zemřela Hana Brejchová Pane Shejbale, reagovali jsme na uvedení tohoto da…
- on Zemřela Hana Brejchová Hana Brejchová nezemřela 22. 4., ale před několika…
- on Radek Melša: Nacházet klid, milovat a přitom vášnivě hořet zajímavý týpek
- on Postřehy Divadla Kámen (No. 28) Mnohému z uvedeného (v článku i komentáři) rozumím…
- on Zemřel Miroslav Švejda R.I.P.
Střípky z PDFNJ (No. 3)
Utečenecké tábory a občanská válka. Média ovládaná kapitálem. Humanitární pomoc pro “nepotřebné”. To jsou některá z témat polodokumentárního projektu švýcarského divadelníka Mila Raua, který pod názvem Soucit. Příběh kulometu přivezla do Divadla Archa berlínská...