Kategorie článků:
Ti, kteří se nebojí mluvit

I letos byla Wen Hui hlavní hvězdou festivalu. Druhou zahraniční akvizicí festivalu bylo sólo jihokorejského výtvarníka, performera a hudebního skladatele Jahy Kooa Historie korejského západního divadla.
Olomoucké šepoty a výkřiky (No. 4)

Včera jsem si posteskla nad nedostatkem „bizárků“, v sobotu se však festivalové publikum dočkalo korejského představení Complement, dramaturgií Flory vtipně zařazeného do jednoho dne s těžko uchopitelnou a rovněž dílem taneční Pustinou.
Olomoucké šepoty a výkřiky (No. 3)

Z bergmanovské linie letošní Flory se na první pohled vyděluje programová sekce Fokus: Korea zaměřená na současné korejské taneční divadlo, která představila hned tři produkce v jediný den, a umožnila tak divákům udělat si ryze korejský pátek.
Akcent na dokument (No. 2)

Festivaly jsou - pro přemýšlení o daném žánru či oboru - mnohdy zajímavé a přínosné i svými problematickými tituly. V nich se o hranicích či nejasnostech daného uměleckého směru a snažení dovíte mnoho. Aneb o projektu Pizza pro národ jihokorejského tvůrce Kima Hwanga.