Kategorie článků:
Kritické teze Josefa Hermana: Prodaná v Národním divadle
Režisérka Alice Nellis uvedla Smetanovu Prodanou nevěstu jako zkoušku na operu. Moc se to nepovedlo.
Divadelní glosy (nejen) z Plzně (No. 34)
Dalibor je po inscenační stránce směšný, po hudební nedostačující, smetanovského není v něm téměř nic. Aneb Dalibor v Národním divadle bez Smetany a housle bez smyčce.
Kritické teze Josefa Hermana (No. 7/2019): Dalibor v Národním divadle
Nová inscenace opery Bedřicha Smetany Dalibor potvrdila krizi Opery Národního divadla.
Poslední komentáře
- on Propadnout se do duše No jo, rovných 15 let, máte pravdu. Ale chtěl jsem…
- on Jak se přivlastňují kulty Příšerný žvást. Který je o jediném - o přivlastněn…
- on Propadnout se do duše Zjevnou skutečnost, že jedním z podstatných inspir…
- on Postřehy Divadla Kámen (No. 28) Jelikož jsem o inscenaci psal, viděl ji dvakrát a…
- on Zemřel Aleš Fuchs Odpočívej v pokoji, otče! Pokračuji v umělecké ces…
- on REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 6) Inscenace měla výraznou jevištní poetiku, jíž obět…
- on REPORTÁŽ: Dystopie identity (No. 2) Děkujeme za upozornění. Chyby jsme opravili, infor…