Obsah,



Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky.

Tip: Trubadúr a Valmont na Otáčivém hledišti

Sezona Otáčivého hlediště 2017 je v plném proudu. Inscenaci Trubadúra, kterou divadlo uvádí v mezinárodním obsazení, bude patřit scéna plenérového divadla po osm večerů, konkrétně v termínech od 14. do 22. července.  Poté ji vystřídá další z letošních premiér, balet Valmont v choreografii a režii Libora Vaculíka, který zpracoval tento známý příběh na pomezí tanečního divadla a činohry s použitím hudby F. Schuberta a P. Vaskse. Pět baletních představení mohou diváci navštívit od 26. do 30. července.

Připravovaný balet Valmont FOTO ARCHIV DIVADLA

Ve dnech 2. – 6. srpna budou uvedena čtyři představení Janáčkovy opery Příhody lišky Bystroušky v režii dua SKUTR – Martina Kukučky a Lukáše Trpišovského. Ivana Rusko a Alexandr Beň byli za role v této inscenaci nominováni na Výroční ceny Opera Plus, inscenace byla označena Divadelními novinami jako „Sukces léta 2016“ a byla nominována na Cenu Divadelních novin v kategorii Hudební divadlo. Celý hudební blok zakončí Dvořákova Rusalka režírovaná Jiřím Heřmanem, která se řadí mezi nejoriginálnější divadelní projekty před Otáčivým hledištěm. Jejích pět uvedení je na programu v období 9. – 13. srpna.

Operu Trubadúr (jako všechna hudební díla této sezony na Otáčivém hledišti v Českém Krumlově) uvedeme před točnou v italském originále s českými, anglickými a německými titulky s využitím titulkovacího software OVERTEKST. Pro zájemce, kteří nedisponují tablety či chytrými telefony s operačním systémem Android a nemohou si aplikaci k využití titulkovacího software do těchto zařízení stáhnout, nabízí divadlo přímo na točně tablety k zapůjčení zdarma (je zde však nutné počítat se složením vratné kauce).

  • Autor: DN
  • Publikováno: 15. července 2017

Komentáře k článku: Tip: Trubadúr a Valmont na Otáčivém hledišti

Přidat komentář

(Nezapomeňte vyplnit položky označené hvězdičkou.)

Přidání komentáře

*

*

*


Aktuální vydání 15/2017

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

Archiv ročníků

Výběr ročníku

Vyhledávání

Navigace

Čtenářský blog

Inzerce


19. 9.–2. 10. 2017

Číslo 15/2017 (19. 9.–2. 10. 2017)

Obsah čísla 15/2017

Slovo ...

Kazatelna jevištěm

Jest jeden divadelní prostor, u...

Sukces měsíce

Collectif Malunés: Forever,...

Belgie, Francie. Režijní dohled...

K věci

O návštěvě ministra...

Ve čtvrtek 7. září přijel do...

Fejeton

Tři a

Když mě redakce těchto novin...

Názor

Otevřené dopisy ministru...

V Praze 11. září 2017 Vážený pane...

Anketa

Kritika

Absurdní cesta k domácímu...

Make no Noise je paradoxní název pro...

Z borůvčí do hrobky

Několik glos k Theatrum Kuks, 23.–27....

Ach, ti muži

Odumírání vztahu v manželství má...

Cosi shnilého ve městě...

Jako poslední premiéru minulé sezony...

Není co vzkázat, ale je o...

Jak vývoj divadelního jazyka na...

Ovčáček se vrací

Když v listopadu loňského roku...

Všelidové divadlo – Cirkus...

Divadelní avantgardy 20. století snily...

Kritický žebříček

Kritický žebříček 15/2017...

  5 zážitek / 4 nenechte si ujít...

Festivaly

Rozhovor

Lenka Dombrovská...

Starý operní kritik Josef Herman se...

Kauza

Kontext

Burza

Zemřeli

Obrazem

Ako to bolo za komunizmu

Letos 7. listopadu uplyne sto let od...

Fagi a divadlo

Zamčené články se otevírají heslem, uveřejněným v tištěné verzi Divadelních novin na s. 15 (všechny články jsou volně přístupné po dvou měsících).

Obsah čísla 15/2017



Obsah,