Divadelní noviny Aktuální vydání 16/2024

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

16/2024

ročník 33
1. 10. 2024
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • KritikLab
  • Hledat
  • Můj profil

    Divadelní noviny > Kritika

    Kritický žebříček 22/2018 – Festival Janáček Brno

    5 zážitek / 4 nenechte si ujít / 3 je dobré vidět / 2 na vlastní nebezpečí / 1 vhodné pro derniéru Věra Drápelová David Drozd Robert Ferrer Helena Havlíková Josef Herman Radmila Hrdinová Olga Janáčková Rudo Leška Luboš Mareček Lenka Šaldová Jaroslav Tuček
    Národní divadlo Brno – Leoš Janáček: Příhody lišky Bystroušky 5 4,5 3,5 4,5 3,5 3,5 4 4,5 4
    Národní divadlo Brno – Leoš Janáček: Káťa Kabanová 4 4,5 4,5 5
    Národní divadlo Brno – Bedřich Smetana: Libuše 4 4 3,5 4
    Národní divadlo Praha – Leoš Janáček: Výlety páně Broučkovy 4,5 3 1
    Národní divadlo moravskoslezské Ostrava – Leoš Janáček: Osud 5 4,5 4 5
    Velšská národní opera Cardiff – Leoš Janáček: Z mrtvého domu 4 4 3,5 4,5 3 3 4 4,5 4,5 3 5
    Vlámská opera Antverpy/Gent – Leoš Janáček: Věc Makropulos 5 4 4 4,5 3 5 4,5 4 4,5 5
    Velké divadlo Stanisława Moniuszka v Poznani – Leoš Janáček: Její pastorkyňa 2 4 2 3 2,5 3,5 3,5 3 3
    Muziektheater Transparant – Leoš Janáček, Annelies Van Parys: Zápisník zmizelého 1,5 3,5 3 4,5 2
    Ensemble Opera Diversa Brno – Leoš Janáček: Šárka, jevištní verze 3 3 3 2 2,5 2 0,5
    Komorní opera JAMU – Jiří Najvar: Falstaff, Daniel Šimek: Neznámá 2,5 1 1,5 2,5 3,5 2 2
    Konzervatoř Brno – Leoš Janáček: Počátek románu, Rákoš Rákoczy 3 1 3 3
    • Autor:
    • Publikováno: 26. prosince 2018

    Komentáře k článku: Kritický žebříček 22/2018 – Festival Janáček Brno

    Přidat komentář

    (Nezapomeňte vyplnit položky označené hvězdičkou.)

    Přidání komentáře

    *

    *

    *



    Obsah,