8/2024

16. 4. 2024

Divadelní noviny > Zprávy

Jediné fungující kino v Praze

I v době, kdy jsou klasické kinosály uzavřené, si filmoví fanoušci mohou užít projekce snímků na velkém plátně. Autokino Strahov, jediné aktuálně fungující kino v Praze, nově promítá každý den. V unikátní atmosféře strahovského stadionu tak diváci mohou tento týden zhlédnout například Chlast s Madsem Mikkelsenem v hlavní roli nebo českého kandidáta na Oscara Šarlatán. Při příležitosti Halloweenu se v sobotu 31. října od 20:30 uskuteční speciální projekce kultovního hororu Johna Carpentera Halloween (1978).

Autokino Strahov. Foto: archiv kina

Projekce začínají ve 20:30, v pátek a v neděli pak i v 18:00, kdy jsou na programu snímky pro mladší diváky a jejich rodiče. Dramaturgii obstarává společnost Aerofilms. Kapacita areálu je 120 aut, návštěvníci se mohou těšit i na občerstvení, které si lze objednat pomocí sms s donáškou přímo do auta.  Máme velkou radost, že i v této době můžeme divákům nabídnout zážitek ze společného sledování filmů na velkém plátně. Díky časnějšímu času stmívání navíc nyní stíháme odbavit i dvě projekce denně a nabídnout ve vybrané dny program i mladším divákům, říká organizátorka Adéla Maternová. Kromě projekcí aktuálních filmových novinek chystáme na sobotu speciální program při příležitosti Halloweenu. Od 18:00 promítáme rodinnou podívanou od studia Pixar Frčíme, od 20:30 pak jeden z nejslavnějších hororů vůbec – původní Halloween z roku 1978. Pro diváky, kteří dorazí v kostýmu máme navíc připravené malé překvapení, dodává.

Autokino Strahov. Foto: archiv kina

Aktuální program:

1. 10., 20:30 | Havel
    2. 10., 20:30 | Chlast
    3. 10., 18:00 | Frčíme
    4. 10., 20:30 | Halloween (1978)

///

Organizátoři zajistí, aby akce proběhla co nejbezpečněji s ohledem na pandemii koronaviru. Opouštět vozidla je povoleno pouze v případech nezbytně nutných.

Vstupné na všechny projekce a kulturní akce je 350 Kč za jeden automobil. Organizátoři doporučují zakoupit vstupenky v předprodeji, který probíhá přes portál GoOut. V areálu je k dispozici výdejní okénko, jehož obsluha je po celou dobu programu připravena doručit do vozidla nápoje a občerstvení.

• Publikováno: 28. října 2020