Divadelní noviny Aktuální vydání 6/2019

Kulturní čtrnáctideník pro divadelníky a jejich diváky

Vychází za finanční podpory hlavního města Prahy, Ministerstva kultury ČR, Státního fondu kultury a Nadace Českého literárního fondu

6/2019

ročník 28
19. 3.–1. 4. 2019
  • Zprávy
  • Kritika
  • Blogy
  • Zahraničí
  • Rozhovory
  • Ostatní
  • Hledat
  • Facebook Divadelních novin

    Archa.lab má nové rezidenty

    V návaznosti na úspěšné dva ročníky Mezinárodní letní školy Divadlo Archa vytvořilo program krátkodobých rezidencí Archa.lab pro mladé zahraniční a domácí umělce. Na základě otevřené výzvy se do letošního rezidenčního programu Archa.lab přihlásilo 18 tvůrčích týmů, z nichž bylo vybráno sedm rezidentur.

    Divadlo Archa nabízí prostor mladým umělcům, kteří potřebují čas na definici svého originálního divadelního jazyka, od roku 2004. Foto divadlo.cz

    Mladí umělci z Norska přes Holandsko, Ukrajinu, Čínu a Čechy představili projekty, které vznikají na základě témat formou společného skupinového vynalézání „devising method“. Letošní rezidenti opět dostanou prostor, technickou a dramaturgickou podporu po dobu maximálně 4 týdnů. V závěru rezidence představí výsledky své práce v malém sále Divadla Archa formou veřejné prezentace „work in progress“ spojené s debatou s tvůrci.

    Rezidenti Archa.lab pro rok 2019 jsou:

    • Huyen Vi Tranová a Rosa Malinská (CZ)
    • Anna Klimešová (CZ)
    • Kadınlar / Daisy Alexander, Millie Done, Çiğdem Erdöl, Varja Hrvatin
    • Kristýna Doležalová (CZ)
    • Maryana Kozak (UA)
      July Yang (Čína) – The Drifters
    • Lise Andrea Grimelund-Kjelsen (NO) a Tom Jasper (NL)

    Divadlo Archa nabízí prostor mladým umělcům, kteří potřebují čas na definici svého originálního divadelního jazyka, od roku 2004.

    Více na www.archalab.cz.

    /Článek je převzat ze Zpráv Divadelního ústavu./

    • Autor:
    • Publikováno: 20. února 2019

    Komentáře k článku: Archa.lab má nové rezidenty

    Přidat komentář

    (Nezapomeňte vyplnit položky označené hvězdičkou.)

    Přidání komentáře

    *

    *

    *



    Obsah,