Od performance k revoluci a dál 4
Petr Oslzlý
Napsal-li jsem v minulém pokračování, že jsem i během svého působení na Pražském hradě nadále zodpovídal za dramaturgické koncepce Divadla Husy na provázku, znamenalo to, že jsem nejen s Scherhauferem a Tálskou „v noci po telefonu“ dramaturgicky probíral plánované i zkoušené inscenace, ale mé pojetí dramaturgie mi nedovolilo přestat koncepčně promýšlet programování divadla.
Hodně energie jsem stále věnoval stavbě nového areálu Husy na provázku. Partnerem mi v tom byl Milan Sedláček, který ve svazku nyní Zemského divadla nahradil hned 1. ledna 1990 na postu vedoucího obou našich divadel Jaroslava Tučka. Nepřestal jsem se podílet ani na přípravě mezinárodních prezentací tvorby Divadla Husa na provázku, kterou teď aktivně organizovala manažerka Gita Fuchsová. A už vůbec jsem nepřestal přemýšlet o dalších možných mezinárodních projektech...
Článek je placený.
Užijte si Divadelní noviny naplno a kupte si předplatné nebo se přihlaste.
Chci předplatné
10 čísel časopisu přímo do vaší schránky
Přístup ke všem článkům Online
Koupit jedno číslo na zkoušku
Slevy pro studenty