Kategorie článků:
Tereza Marečková, Miloslav König: Myšlenka zdravého konce převážila
Rozhovor se šéfem a s dramaturgyní Divadelní společnosti Masopust
Julie Martinková a Anna Horáková: Co vlastně prožívá divák?
Rozhovor s ředitelkami festivalu FAMUFEST
Adriana Světlíková: Všechny naše aktivity podporují kulturní obec
Rozhovor s ředitelkou Malé inventury a Nové sítě
Výběrové řízení na ředitele/ředitelku Činoherního studia
Statutární město Ústí nad Labem vyhlašuje výběrové řízení na obsazení vedoucího pracovního místa ředitele/ředitelky Činoherního studia města Ústí nad Labem, příspěvkové organizace.
Poslední komentáře
- on Ředitelem CEDu bude Jan Búrik Panu Búrikovi blahopřeju a jsem zvědav, jak si s C…
- on Kdo a s čím se uchází o vedení brněnského CEDu Koncepce naleznete zde: Jan Búrik: https://www.brn…
- on Ostrava se Smetanou (VII) Omlouvám se, opraveno. To je tak, když doháníte te…
- on Ostrava se Smetanou (VII) Michálkova dcera Katuška, prosím - ne Hedvika...
- on Zemřel Vlastimil Marek Knižku pána Vlastimila Nová doba porodni som prečí…
- on Výběrové řízení na ředitele CEDu Výběrové řízení na ředitele vypisuje ten, kdo je k…
- on Autorka mezi realitou a divadlem Opravdu skvělé divadlo. Nenechá diváka vydechnout,…
Petr Michálek: Vstávám brzy ráno
Rozhovor se zakladatelem divadla Kam jdeš?
Geneviève Pelletier: Divadlo je pro mě politickým aktem
Herečka, režisérka, ředitelka nejstaršího kanadského divadla Cercle Molière ve Winnipegu, bývalá předsedkyně Mezinárodní komise pro frankofonní divadlo a výrazná osobnost současného frankofonního divadla ve všech jeho barvách a rozličnostech.
Vojtěch Nejedlý: Orientujeme se na živé umění
Rozhovor s vedoucím Tvůrčího domu Elišky Peškové
Jiří Hajdyla: Dětského diváka chceme pozvat do světa dospělých
Rozhovor s uměleckým šéfem
Nina Raine: Do hry vždy dávám kus banálního života
Britská dramatička Nina Raine má za sebou slušnou kariéru, spolupráci s režiséry věhlasných jmen a na kontě několik původních her. Shodou okolností se právě letos na pražských scénách objevily hned dvě nejnovější.
Ondřej Hrab: Archa je především myšlenka
Rozhovor s končícím ředitelem Divadla Archa v Praze
Antonín Schneider: Dům tanečního umění je krizové centrum tanečního divadla
Rozhovor s předsedou Správní rady Tanečního centra Praha
Martin Zavadil: Naším cílem je co nejčastěji divadlem překřížit lidem cestu
Rozhovor s ředitelem Dramoxu
Martin Baxa: Jednoduché cesty prostě neexistují
Rozhovor s ministrem kultury
Petr Kazík: Musíme situaci zklidnit a stabilizovat
Rozhovor s ředitelem Slezského divadla
Jiří Dokoupil: Kultura je opět zbytná
Rozhovor s předsedou Unie orchestrálních hudebníků
Libor Vodička: Teatrologická společnost musí komunikovat a sdružovat
Rozhovor s předsedou Teatrologické společnosti
Tereza Agelová: Obyčejně se potkat v hledišti s diváky různých věkových kategorií
Rozhovor s dramaturgyní festivalu
Magdalena Müllerová: Co je udržitelné, má trvalejší hodnotu
Rozhovor s vedoucí Kanceláře Kreativní Evropa Kultura