Kategorie článků:
Jan Búrik: Jsem týmový hráč
Rozhovor s novým ředitelem CEDu
Michal Zetel: Chceme nejmladšímu publiku nabídnout kompletní škálu žánrů a divadelních druhů
Rozhovor s uměleckým šéfem Horáckého divadla Jihlava
Tereza Marečková, Miloslav König: Myšlenka zdravého konce převážila
Rozhovor se šéfem a s dramaturgyní Divadelní společnosti Masopust
Poslední komentáře
- on Zemřela Hana Brejchová Tento údaj již na wikipedii není, původně ho tam p…
- on Zemřela Hana Brejchová Pane Shejbale, reagovali jsme na uvedení tohoto da…
- on Zemřela Hana Brejchová Hana Brejchová nezemřela 22. 4., ale před několika…
- on Radek Melša: Nacházet klid, milovat a přitom vášnivě hořet zajímavý týpek
- on Postřehy Divadla Kámen (No. 28) Mnohému z uvedeného (v článku i komentáři) rozumím…
- on Zemřel Miroslav Švejda R.I.P.
- on Zemřel Dalibor Tolaš Dalibore, vážím si Tě jako skvělého umělce a děkuj…
Julie Martinková a Anna Horáková: Co vlastně prožívá divák?
Rozhovor s ředitelkami festivalu FAMUFEST
Adriana Světlíková: Všechny naše aktivity podporují kulturní obec
Rozhovor s ředitelkou Malé inventury a Nové sítě
Petr Michálek: Vstávám brzy ráno
Rozhovor se zakladatelem divadla Kam jdeš?
Geneviève Pelletier: Divadlo je pro mě politickým aktem
Herečka, režisérka, ředitelka nejstaršího kanadského divadla Cercle Molière ve Winnipegu, bývalá předsedkyně Mezinárodní komise pro frankofonní divadlo a výrazná osobnost současného frankofonního divadla ve všech jeho barvách a rozličnostech.
Vojtěch Nejedlý: Orientujeme se na živé umění
Rozhovor s vedoucím Tvůrčího domu Elišky Peškové
Jiří Hajdyla: Dětského diváka chceme pozvat do světa dospělých
Rozhovor s uměleckým šéfem
Nina Raine: Do hry vždy dávám kus banálního života
Britská dramatička Nina Raine má za sebou slušnou kariéru, spolupráci s režiséry věhlasných jmen a na kontě několik původních her. Shodou okolností se právě letos na pražských scénách objevily hned dvě nejnovější.
Ondřej Hrab: Archa je především myšlenka
Rozhovor s končícím ředitelem Divadla Archa v Praze
Antonín Schneider: Dům tanečního umění je krizové centrum tanečního divadla
Rozhovor s předsedou Správní rady Tanečního centra Praha
Martin Zavadil: Naším cílem je co nejčastěji divadlem překřížit lidem cestu
Rozhovor s ředitelem Dramoxu
Martin Baxa: Jednoduché cesty prostě neexistují
Rozhovor s ministrem kultury
Petr Kazík: Musíme situaci zklidnit a stabilizovat
Rozhovor s ředitelem Slezského divadla
Jiří Dokoupil: Kultura je opět zbytná
Rozhovor s předsedou Unie orchestrálních hudebníků
Libor Vodička: Teatrologická společnost musí komunikovat a sdružovat
Rozhovor s předsedou Teatrologické společnosti