Kategorie článků:
Výzva k projednávání dotací
Výzva k projednávání dotací na prvním jednání Zastupitelstva města Brna v roce adresovaná primátorce města Brna Markétě Vaňkové a vedoucí odboru kulturu Magistrátu města Brna Kateřině Vorlíčkové.
Obrana Yvony Kreuzmannové
Dejme Yvoně Kreuzmannové a jejímu - částečně zřejmě nově se utvářejícímu - týmu možnost a čas v praxi prokázat smysl a životaschopnost jejích stávajících rozhodnutí.
Pozvánka na zítřejší veřejnou debatu v Ponci
Vážení, těší mne, že řada reakcí ukazuje, jak mnoha lidem záleží na budoucnosti aktivit, které se za 32 let existence Tance Praha rozvinuly... píše zakladatelka a ředitelka Tance Praha Yvona Kreuzmannová.
Výběrové řízení na ředitele/ředitelku Činoherního studia
Statutární město Ústí nad Labem vyhlašuje výběrové řízení na obsazení vedoucího pracovního místa ředitele/ředitelky Činoherního studia města Ústí nad Labem, příspěvkové organizace.
Poslední komentáře
- on Ryby, chyby? Pane Lukeši, o inscenaci jsme psali a já na recenz…
- on David Cysař: Rekonstruovali jsme vilu i rodinnou historii Moc děkuji, vaší vilu jsem navštívila u příležitos…
- on Ryby, chyby? No, já bych si dovolil oběma komentářovým detailní…
- on Ostrava se Smetanou (V) Díky
- on Všechny opery Bedřicha Smetany Existují všechny Smetanovy opery na různých nahráv…
- on Ostrava se Smetanou (V) Omlouvám se za zdržení, samozřejmě bude. Šesté pok…
- on Vize divaadla 2024 (No. 1) Naivní aktivita a produkce, v které není téměř nic…
Odvolán ředitel Slezského divadla (No. 3)
Vyjádření k postupu opavské radnice zaslal 4. července také odvolaný ředitel Aleš Kománek.
Skandálek, či skandál?
Zdá se, že máme v Rakousku skandálek v uměleckém školství. Ba skandál.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 21)
Česko má vyspělou divadelní kulturu, síť stálých profesionálních divadel je rozprostřena po celém území státu, divadla jsou v každém městě ohniskem kulturního života, který kultivuje společnost...
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 20)
Vždycky jsem si myslela, že divadlo je jedním z mála míst, kde se živí lidé potkávají se živými lidmi. A že tahle potkávání neovlivní ani umělá ani jiná inteligence.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 19)
Divadelní noviny pravidelně čtu dlouhou řadu let a pokládám je za nepostradatelný zdroj odborných kritických informací o českém a zahraničním divadle.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 18)
Divadelní noviny mají pro čtenářskou obec divadelních návštěvníků takový význam, jaký význam má vůbec divadlo jako umělecká disciplína zahrnující jak zábavu, tak uměleckou reflexi světa, v němž žijeme.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 17)
Podobný tisk, jako jsou české Divadelní noviny, v Rakousku vůbec neexistuje a až na jeden pokus koncem osmdesátých let po celou dobu mého života tam také neexistoval.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 16)
Nerad na tuto otázku odpovídám, protože občas ten portál sám používám.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 15)
Divadelky sleduju od jejich vzniku, resp. znovuzrození, kdy nahradily Scénu, která pro mne byla na samém konci osmdesátek (vedle Ateliéru, Melodie, Gramorevue a Kmene/Tvaru) světlem na konci tunelu.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 14)
Všechno to bořitelství a profesní sočení nechápu, vždyť DN už jsou skoro poslední kulturní list zprostředkovávající dialog mezi odbornou a laickou veřejností.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 13)
Všimli jste si mimochodem, že „noviny“ věnované výtvarnému umění, filmu či literatuře už zanikly, protože se ukázalo, že nejsou lidi ani peníze?
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 12)
Anketní výzvu DN beru jako hozenou rukavici...
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 11)
Domnívám se, že iDN v rámci té koncepce, kterou z nich odečítám, plní svou veřejnou službu skutečně poctivě. Množství článků, za nimiž je zřetelná a čitelná rozsáhlá redakční práce, je ocenění hodné.
Hazard, nebo veřejná služba? (No. 10)
DN jsou rozhodně potřebným periodikem pro odbornou veřejnost. Možná – což se i částečně děje – by se mohl rozšířit jejich záběr na kulturní dění obecně a na úlohu kultury (např. i dramatickou literaturu apod.).